מכירת זהב – איפה למכור זהב ישן? המדריך למכירת זהב בישראל

מכירת זהב ישן

מכירת זהב היא דרך יעילה ומהירה להפוך נכס יקר ערך למזומן. זהב נמצא כמעט בכל בית בישראל בתצורות שונות, כמו מטבעות, מדליות, מטילים או תכשיטים. ההערכה היא שבכל בית בישראל יש בממוצע כ-20,000$ בשווי זהב. זהו אוצר של ממש שיכול לשמש למגוון מטרות כמו השקעה, רכישות גדולות או יצירת ביטחון כלכלי.

בעולם הכלכלי המשתנה של היום, אנשים רבים מחפשים דרכים להרוויח כסף מנכסים ישנים שאינם בשימוש. זהב הוא דוגמה מצוינת לכך. זהב שנמצא בבעלות משפחות במשך שנים רבות לעתים קרובות מאוחסן בכספות או במחסנים, ולא מנצל את הפוטנציאל שלו. ערך הזהב, שזינק פי 10 ב-20 השנים האחרונות, הופך את הנושא של מכירת זהב ישן לאטרקטיבי עוד יותר.

אם אתם מחזיקים בזהב ישן, יש לכם הזדמנות להרוויח כסף ממנו – ואנחנו כאן כדי לעזור לכם בכך. אנו מסייעים לבצע מכירת זהב ולהפוך אותו לכסף נזיל באופן מיידי. לקבלת מידע נוסף השאירו לנו הודעה בטופס הפנייה באתר – נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

מכירת זהב ישן – איפה אפשר למכור זהב?

אם אתם מחפשים מקום למכור זהב, הגעתם למקום הנכון. הצוות של סל גולד בעל מומחיות רבה בזיהוי והערכת שווי זהב, ויכול להציע לכם את התמורה הטובה ביותר עבור הפריטים שלכם.

לאחר שנקבל תמונות של הפריטים שלכם ונבצע הערכת השווי, תקבלו טבלה מפורטת המכילה שם ותיאור של כל פריט זהב שברשותכם, המשקל שלו בגרם, טוהר המתכת באחוזים והשווי של כל פריט על פי מחיר הזהב העדכני.

אנו מציעים תהליך מכירה פשוט, מהיר ודיסקרטי ונעשה את כל המאמצים כדי להפוך את החוויה שלכם לנוחה ככל האפשר.

תהליך מכירת זהב – 4 שלבים פשוטים

אם אתם מעוניינים למכור את הזהב שברשותכם, תוכלו לפנות אלינו במייל או בטלפון. אנו נספק לכם הסבר מקיף על תהליך המכירה, המתבצע במספר שלבים פשוטים:

שלב 1: צילום הפריטים

בתחילה, נבקש מכם לצלם את הפריטים שברשותכם. אם יש לכם אמצעי זיהוי נוספים, כגון הערכת שווי קודמת, רשימת פריטים, תעודות אחריות או כל אמצעי מזהה אחר, נבקש שתצלמו גם אותו.

שלב 2: זיהוי והערכת שווי

לאחר שתספקו לנו את התמונות, הצוות המקצועי והמנוסה שלנו יזהה ויערוך הערכת שווי לפריטים שלכם. הערכת השווי תהיה מדויקת ומקצועית ותתבסס על נתוני השוק העדכניים.

שלב 3: קבלת הערכת השווי

לאחר שנסיים את הערכת השווי, תקבלו מאיתנו טבלה מפורטת המכילה את המידע הבא:

  • שם הפריט ותיאורו
  • משקל הפריט בגרם
  • טוהר הזהב באחוזים
  • המחיר העדכני של כל פריט

שלב 4: פגישה פרונטלית

לאחר אישורכם את הערכת השווי, תגיעו לפגישה פרונטלית עם נציג שלנו. בפגישה נבדוק את הפריטים פיזית, נשקול אותם ונמדוד אותם. לאחר אימות הפריטים נבצע העברה בנקאית של התשלום המלא עבור הפריטים, בהתאם לערך המתכת ביום ביצוע העסקה. כל התהליך מתבצע בצורה שקופה, בסבלנות ובנעם, והוא מבטיח לכם ביטחון בעת ביצוע העסקה וקבלת מחיר הוגן עבור הפריטים שלכם.

מכירת זהב – מתי זה כדאי?

מחיר הזהב נמצא כיום בשיא כל הזמנים. אם אתם מחזיקים בזהב, אתם יכולים לצפות לקבל מחיר גבוה מאוד עבורו ביחס למחיר בו הוא נרכש אם רכשתם אותו לפני מספר שנים. עם זאת, ההחלטה האם למכור את הזהב שלכם היא החלטה אישית – אתם צריכים לשקול את הצרכים והמטרות שלכם. אם אתם זקוקים לכסף לצורך הוצאות שוטפות, או אם אתם רוצים להעביר את הכסף לאפיק השקעה אחר, אז ייתכן שזהו הזמן הנכון למכור. עם זאת, אם אתם רוצים להמשיך להחזיק בזהב כפיקדון חירום או כאפיק השקעה, אז ייתכן שעדיין כדאי לכם לחכות.

להלן כמה שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם כדי לעזור לכם לקבל החלטה:

  • האם אני זקוק לכסף באופן מיידי?
  • האם אני רוצה להמשיך להחזיק בזהב כ״נכס מקלט״ לשעת צרה?
  • האם אני מעוניין להעביר את הכסף לאפיק השקעה אחר?

התשובה לשאלות אלו יסייעו לכם לקבל את ההחלטה האישית הנכונה עבורכם.

אז איך יוצאים לדרך?

עם עשרות שנות ניסיון בתחום הזהב ומאות לקוחות מרוצים, סל גולד מהווה מובילה בשוק הישראלי לקנייה ומכירה של מתכות יקרות. אנו גאים במוניטין שלנו ובמחויבות שלנו לשקיפות ומקצועיות, המבטיחות חווית מכירה פשוטה ובטוחה, החל מיצירת הקשר הראשונית ועד לתשלום לחשבונכם. השאירו לנו פרטים בדף יצירת הקשר באתר כדי להתחיל את מסע מכירת הזהב הישן שלכם כבר עכשיו.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!