מכירת זהב במזומן – כך תעשו זאת נכון

מכירת זהב במזומן

בעולם המתכות היקרות, מתכת נוצצת אחת בולטת מעל כולן – הזהב. בתרבויות עתיקות בכל העולם זהב מסמל עושר, ערך וסטטוס גבוה. אם יש לכם בבית פריטי זהב שכבר לא משרתים אתכם ושכחתם כבר מקיומם – עכשיו תוכלו למכור אותם וליהנות מהרווח במזומן. כיום ניתן לבצע מכירת זהב במזומן ולקבל את ההחזר על הזהב שלכם באופן מיידי, מהלך כלכלי מתגמל במיוחד. על מנת שתוכלו לעשות זאת נכון ובאופן בטוח הכנו עבורכם את מדריך מקיף בו נציג את השלבים העיקריים במכירת זהב במזומן ונעניק לכם טיפים חשובים לעסקה משתלמת ומתגמלת. המשיכו לקרוא וגלו כיצד גם אתם יכולים לקבל רווח מהזהב שברשותכם.

לפני הכל – תכירו את שוק הזהב

לפני שבכלל תתחילו להתעמק בעולם של מכירת מתכות יקרות כמו זהב, יש להכיר את השוק הדינמי והייחודי הזה לעומק. שימו לב למחירי הזהב הנוכחיים, מכיוון שהם משתנים באופן יומיומי. אתם מוזמנים להיעזר במשאבים מקוונים כמו האתר שלנו ולהתעדכן בחדשות בתחום לקבלת עדכונים בזמן אמת. כך תוכלו לקבל החלטות השקעה מחושבות ולדעת מהו הזמן האופטימלי למכירה.

הערכה של מחיר הזהב לפני מכירה במזומן

ידע הוא כוח, במיוחד כשמדובר בקביעת ערך הזהב שלכם. על מנת לבצע מכירת זהב ישן במזומן חשוב לדעת כמה קראט פריטי הזהב שלכם מכילים. תשקלו אותם במדויק במקום מקצועי המתמחה במכירה וקנייה של זהב וכסף. קחו בחשבון גורמים נוספים שעשויים להשפיע על המחיר, כמו משמעות היסטורית (למשל אם הפריטים שלכם נחשבים לפריטי אספנות). עם הידע הנכון, אתם יכולים לנהל משא ומתן בביטחון ולקבל את ההחזר הטוב ביותר במזומן. כאשר אתם מתקשרים עם קונים פוטנציאליים, תפגינו ביטחון. הבנה של השוק והניואנסים השונים תספק לכם את כל הביטחון שאתם צריכים. מומלץ לא להסתפק רק בהצעה הראשונה – בדקו מספר הצעות מחיר כדי להבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר. משא ומתן מקצועי יכול להשפיע באופן משמעותי על המחיר הסופי שתקבלו עבור הזהב שלכם. זכרו כי המחיר של הזהב נקבע באופן יומיומי בהתאם למחיר ה”ספוט” בבורסות העולמיות ולכן חשוב שתמיד תהיו מעודכנים.

האם מכירת זהב במזומן משתלמת יותר?

כשמדובר בסחר בנכסים יקרים, הבחירה בסוחרים שיקנו מכם את הזהב היא קריטית. בחרו רק בסוחרים אמינים הפועלים בשקיפות מלאה בתהליך הקנייה והמכירה. כך תוכלו לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר. כשמבצעים מכירת זהב במזומן מחיר הזהב הנוכחי קובע כמה רווח תקבלו על הפריטים הזהובים שלכם. סוחרים רבים מציעים לקנות זהב, ויבטיחו לשלם את ״המחיר הטוב ביותר״ עבור הזהב שלכם – אולם חשוב שתבצעו בדיקת נאותות מוקדמת תוך התחשבות במוניטין מוכח, שנות פעילות, חוות דעת ממוכרים (אל תתביישו לבקש) ואופן התשלום עבור המכירה. שימו לב שהתשלום מתבצע בהעברה בנקאית בלבד (ולא בשטרות מזומן) כיוון שרק כך תוכלו להבטיח עסקה מתועדת אשר תכובד ע״י הבנק שלכם. בכל מקרה של תשלום מזומן בשטרות במקום בסכום שעולה על 6,000 ש״ח – התרחקו ומהר, שכן מדובר בעסקה שאינה כשירה ואתם מסתכנים בחשיפה מול רשויות המס. לפיכך, כאשר נמכור זהב במזומן תמיד נדרוש לקבל העברה בנקאית לחשבוננו.

לסיכום

מכירת זהב במזומן היא תהליך שיש לבצע רק עם גורם בעל מוניטין מוכח וניסיון. סל גולד הוא אחד הגופים הוותיקים בקניית מתכות יקרות בישראל. אצלנו תוכלו למכור את הזהב שלכם בתהליך שקוף, בטוח ופשוט, לקבל הערכת שווי מדויקת וליווי אישי לכל אורך הדרך, ולבסוף העברה בנקאית מסודרת לחשבון הבנק שלכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך דף יצירת הקשר באתר – הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!